23 juli - besök

igår kom min kompis H på besök. Var på stan och gick i massa affärer. Fikade på Espresso House. Gå inte dit om ni är kassa i magen, snacka om små toapapper. Så här små var varje lapp som man fick dra ut. Dessutom var de tunna som en silkesnäsduk



Prat i köket över en flaska vin fick det bli på kvällen då det var sport på tv´n

Idag har vi också varit ute på vift. Var till apoteket och köpte ögondroppar till ögonen. Kanske det hjälper. Kanske har jag sk tröttaögon, efter egen diagnos efter broshyr på apoteket ;-)

Skulle äta på en ny tapasbar, men det fanns inte en skymt av tapas när vi kom in där. Gick till La Cocaracha i stället, börjar visst bli en vana. Kycklingtacaos även denna gång. Klart godaste gången.

Åkte sedan ut till Tylösand och SOlgården för After beach. Vi3 spelade. Lagom mycket folk. Alltid skoj att sitta och titta på alla turister som tycker att allt kretsar runt just dom. Stockholms bratz?


Efteråt gick vi ner till havet och doppade fötterna. Solen började titta fram och den kommande sommaren verkar vara på väg.





Påvägen hem såg jag 237,238 och 239


Trodde potatisen skulle vara klar när vi kom hem men då hade sambon fått för sig att sticka ut och cykla! Återkom först 2 timmar senare, men då hade vi ätit vår potatis och lax själv. Jaja, ibland blir man inte klok på vad som rör sig i huvudet.

Kvällen tillbringades halvslöa framför Mörader okänd. Nu är vi trötta



Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Så trevlig ni har då :o) Hanna ringde igår och berättade att Theo har gått ca 2 m, nu är han på gång, mormors lilla gossing. Guuuud vad jag längtar till att få träffa den lille gynnaren. Och det är en vecka kvar!!!!!!!!!Japp klart sommaren är här nu, undertecknad har ju börjat jobba igen hälsa H, men vänta nu, nu kan jag ju inte tjuvlyssna på vad Ni pratar om!!!!

2008-07-24 @ 07:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback