4 jan - j...a dator

Ja då var det dags igen. Skulle vara snäll och låta dottern kolla mailen medan jag fixade ananasen till pizzan. Vad händer? Jo samma fel som jag hade på datorn för 1,5 månad sedan kommer tillbaka. Tror jag skulle bryta ihop helt och hållet. Matlusten försvann direkt och jag ville bara skrika. Efter maten ringde jag support och pratade med dem ett par gånger men inget hjälpte. Så nu är datorn felanmäld och ev var det något med moderkortet. Nu har man bara att vänta på att de ska ringa från Office i nästa vecka, sedan får man hoppas att svärfar har tid att skjutsa bort mej och datorn. Sedan återstår en lång väntan på att se om de kan  fixa datorn med alla grejer i behåll. Vet någon förresten vart Outlooken sparar mailen och adresserna någonstans? Vart hitar man alla länkar man har i Firefox? Ja dessa grejer finns det ingen backup på alltså :-(


Dessutom blåser det svinkallt här för den delen :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback