29 jan - wäääää

image881
Idag är det synd om mej. Skar mej i naglen när jag skulle skära morötter på jobbet. Kan tala om att det INTE var skönt. Långfingret var det, så jag går omkring och gör fuck you med fingret. Skar genom naglen så det blödde men tryckte tlll hårt på  en gång så vi får hoppas att det läker ihop bra. Har nog gått och spännt de andra fingrarna för nu värker de mer än det skadade fingret.

Nu har jag betalt avgiften för lördagens träff, så fingret får allt vara frisk till dess.


Possitivt var istället utveklingssamtalet hos dottern. Det var bara possitiva ord från skolen :-)

Oj vad jag brukar använd fingert när jag ska skriva på tangentbordet :-(



Kommentarer
Postat av: netha

Ajajajaj vad ont detta gör då, suck jag som ojar mig över en självspricka i tummen, aj vad ont det måste gjort.
Fniss, ser nog roligt ut när du skriver. :-)
kramis och krya på fingret

Postat av: lisbet

Schhh?har smitit från jobbet en stund. Håller på att sätta ihop en föreläsning men blev totalt jättemegaless. Så nu har jag fixat mig en stor kopp kaffe ? smygit in på allt om scrap och tar mig en blogrunda. Jag har bestämt ett visst klockslag då jag måste fortsätta. Annars så fortsätter jag nog till ikväll. Har verkligen tittat och drägglat i din blog nu. Snyggt?så snyggt.. Ha en skön dag.

2008-01-31 @ 10:15:45
URL: http://digiscrapp.blogspot.com
Postat av: Lillasyster

oj, oj, oj stackars storasyster.

2008-02-01 @ 19:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback