26 jan

Usch, inget är roligt. Blåst och regn ute, knasig dator inne.

I tisdags var vi på Skottårsrevy, var väl så där. Första gången vi varit på någon sådan revy. Kul i alla fall att komma iväg. I torsdags var jag på scrappträff. Får inte så mycket gjort utan babblar bara.

Idag har jag fortsatt rensa i mina bokhyllor. Lyckades få 2 pärmar tomma idag. Suttit och kollat lite på video också, även där kan det rensas en del.

Min syrra skickade ett brev tuill sonen i helgen. Men inte har det kommit något inte. Det var likadant förra året. Undar vad de har för brevbärare i Norrköping. Trist när pengar försvinner så där :-(

Har fått erbjudande om att följa med till Mallorca i april. En kompis dotter ska göra sin praktik där och amman ska förstås åka ner och hälsa på. Det är ett klart lockande erbjudande. Så det beror nog på vad vi kommer upp i för kostnad. Men visst vore det skönt att åka i väg en vecka

image880
Kortet sonen fick av oss i måndags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback