21 feb

Idag har jag varit ledig.
Var och år lunch med dottern på Scandic. Mumsig lunchbuffé
image897
Massa smaskigheter på salladsbordet.

Huvudrätten var spätta med räkfylning eller helstekt fläskfilé med god sås. Var ju tvungen att smaka bägge ;-)

image898
Oj vilket efterrättsbord det va!

Sedan gick vi till Halmstads Fröhandel och köpte lite papper. Därefter övergav dottern mej. Gick och köpte godis till scrappträffen. In på Resia för att kolla resa. I morgon bär det in för att boka den :-)
Han med ett besök på Brunsons också innan det började regna och jag tog bussen hem.

Hemma gjorde jag mina 36 st blåa inchisar till en swapp på Scrappiz. Gjorde även 10 st svart/vita till en annan swapp. Så nu har jag bara 20 st växtinchisar kvar.

Idag kom mina foton från Elgiganten. är i st 10*15 så de är lite mindre än när jag brukar framkalla. Tror att jag får rum med fler på en sida utan att det blir för trångt nu. Plockade ihop ett par kit tills på lördag. Men jag lär väl inte hinna med så mycket som vanligt. Måste ju passa upp på alla mina gäster.

image899
Här är mina bidrag i en swapp på ATC-Sverige listan. Skickades ut i tisdags så nu bör de nog ha kommit fram
Temat var svart-vit-guld-silver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback