14 feb

Idag har killen på Office fått veta vad jag tycker ;-) Så nu ska datorn dit igen och det lät som om jag får den utbytt. Sa till att jag även vill att de räddar mina gejer som är på, för det verkar ju som om datorn bara funkar där ;-) Som tur är kunde svärfar köra mej i morgon också.

Idag fyller min lilla stumpa 15 år. Och nog märks det att det är en tonåringen i huset. Idag stank hela hennes rum av hårspray bla. Pga av att hon spelade ikväll blev det sen middag. Lite räkor var lagom mättande. Även en bit dajmtårta som var kvar från brorsans födelsedag slank också ner.

image891
För att vi skulle hinna till jobb och skola gick hon och la sig efter att hon ätit frukost. Så oj vad förvånad hon blev när vi kom in och sjöng i morse ;-)

Kommentarer
Postat av: Laila

Hipp hipp hurra för ett till Alla hjärtans dag barn! ♥ :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback