13 feb - ?5&1#

He.....s j..la sk.t   ?%&#/!##¤%&?)(%¤#"

Satt i lugnan ro och tankade över grejer från skrivbordet till min externa hårddisk när faanskapet la av igen. Snacka om att jag gick upp i atomer. När jag väl kom fram till supporten och sa vad jag tyckte, tog han lite uppgifter och konstaterade sedan lugnt att " det är nog något fel på din dator" Ja va sjutton tror han????? Snacka om inteligent person. För det hade jag ju inte räknat ut själv.!!!!!!
Nu är det bara att vänta på att Office ringer så jag får säga vad jag tycker även till den stackarn. En ny dator ska jag banne mej ha nu, annars får kommunen ta tillbaka den. Men jag vill allt ha mina mail och Firefox-favoriterna först, för de hann jag aldrig tanka över

Kommentarer
Postat av: nessaja

du har ta mej fasiken maximal otur med din data!!!

Postat av: netha

Nämen söstra min, nu får du väl visa lite djävlar anamma, på dom, så här får det väl inte gå till, och sicken skitservice, 14 dgr per gång och så blir inget gjort.
Kom hem till mig får du låna gubben min som kan se om din dator. ;-)
Massor med kramar på alla hjärtans dag.

2008-02-14 @ 10:42:35
URL: http://nethas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback