10 feb

Vart har dagen tagit vägen???? Vet igentligen inte vad jag gjort idag. Jo jag jobbade med skolans hemsida ca 2,5 timme på fm. Men först såg jag Den långa flykten, på video. Var inte alls lika snyftig som jag mindes att den skulle vara. Kanske det beror på att det  är 30 år sedan jag såg den första gången ;-)
Annars har jag mest gjort ingen ting förutom att tvättat lite. Var på bio nu ikväll och såg I am legend. Var lite småläskig här och där men totalt overklig. Jaja, jag hade ett presentkort som var sista dagen att använda idag och detta var nästan den ända film jag kunde tänka mej.

Var riktigt vårväder ute idag 7,6 grader. Undrar vart vintern tog vägen?

Kommentarer
Postat av: CarinaGustafsson

Nu vill ja ha sooool, så för mig får vintern gärna vara borta - känner liksom, att har det inte varit snö hittills behöver den inte komma nu heller :-/ I lördags var det fint här och då passade jag på att vara ute i trädgården.
Kram
/Carina

Postat av: Annika E

Skicka vårväder hit med! Nu får det vara nog med tråkig grå vinter. Ha det gott! Kramis!

2008-02-12 @ 12:52:41
URL: http://www.mammelooni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback