Tro det eller ej

men idag har jag varit på styrketräning och jag tyckte faktiskt det var rätt skoj. Vi hade arbetsplatsträff och fick välja mellen att par olika saker på SImhallen. Eftersom vi var 8-10 st på styrketräningen han vi inte få en ordentlig genomgång. Så istället får vi en timmes gratis konsultation. Gratis klingade förstås i mina öron, som skrev upp sig nästa tisdag. Vad tror ni om detta?


Idag kom mit andra paket så nu ska här öppnas julklappar :-) Fotar i morgon så ni får se vad jag fått.

Så länge kan ni titta på denna annorlunda version av White Christmas

Kommentarer
Postat av: cina

Styrketräning ?! Jösses människa, bara tanken gör mig helt slut ;)

Ha en fin 2:a advent kära AM

kram

Postat av: Carola L

Kikar förbi alla swapvänner - hoppas att du får en trevlig andra advent!

2008-12-07 @ 11:08:24
URL: http://mammamuh.blogg.se/
Postat av: netha

Denna filmen gillar jag. :-)

kramis

netha

2008-12-07 @ 14:47:40
URL: http://nethas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback