Äntligen


Idag fick jag då äntligen två avier att hämta ut på Hemköp. Snabbade mej hem och slet upp dem. Det visade sig att det var ett av de försvunna breven men även ett extra från Tomten med några paket i väntan på att de "riktiga" skulle komma. Oj vad glad jag blev. Öppnade raskt paket 1-3 och där fanns detta
+ några kolor som jag redan ätit upp :-)

Några av de "riktiga" paketen hade tappat sina nummer, bla nummer 2 så jag ska få öppna ett till :-)
Nu får vi bara hoppas att det andra kommer i morgon.

Jo den extra avin hade dessutom varit på ett annat utlämningsställe, för lappen satt under den nya. Trots att det var samma handstil på bägge avierna. tror posten börjar köra som SJ nu.

Nu ligger alla mina paket, dessa + en swapp till
i en stor filtburk som jag fått tidigare av söta netha :-)

Får skynda mej i säng så jag får öppna nästa paket snart ;-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Tittar runt till alla "swapparna" och ser att du haft otur med dina paket.

Hoppas det reder ut sig till slut.

Kram //Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback