11 dec

Nu är jag trött!

Igår var jag i Tingsrätten hela dagen. Var bara hemma och slängde i mej lite mat snabbt innan det var dags att gå igen. Det var tid för min jultradition. Titta på Kulturskolans Lussefirande. Vet inte för vilken gång i ordningen jag är där. Men nu får jag bara med mej dottern dit.


Bla denna sjunger de.
Sedan var det dags att leta rätt på ett lucialine till dottern. Oj det var visst för kort. Ja då var det bara till att börja sprätta :-(

Idag vaknade jag alldeles för tidigt med en massa m"måste komma ihåg att göra" i huvudet. Så jag var trött redan innan jag börjat jobba. Mailade återbud till scrappträffen. Har alldeles för mycket att göra när jag kommer hem. Men jag gick dit en stund i alla fall. Fick en skön andpaus innan jag tog mej an lucialinnet. Började även städa undan bland mina scrappgrejer.


Kommentarer
Postat av: cina

Hoppas du får en lugnare dag idag och så kan du mysa i soffan ikväll.

Kram på dig AM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback