Gjort på semestern

Eftersom jag alltid tycker att jag inte gjort något när jag är ledig ska jag nu tänka efter vad det faktiskt blivit:

Varit på två Springsteen konserter
Varit på scrappmässa
Varit i Norrköping och hälsat på släkt och kompisar
Ätit glass på Smultronstället
Haft besök av en komps från Norrköping
Varit på After Beach
Varit ute och ätit några gånger
Varit på Marin Festivalen
Lyssnat på Håkan Hellström
Sett lite av RIXfm festivalen
Scrappat 10 enkel LOs och 3 Dubbla
Gjort 11 kort
Lyssnat på Mankells Kinesen
Löst sudoku
Varit på stranden
Svettats
Hittat bilarna 219 - 241
Rensat bland mina videoband
Lyssnat på en del från Sommar
Haft ont i ögonen
Börjat föra över en del från VHS till DVD

Ja det blev en del denna semester också trots allt ;-)

Kommentarer
Postat av: Annika E

Jadu, det var inte lite det! Svettats och scrappat har jag också gjort. ;-) Ha det gott! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback