3 aug - slut :-(

Ja då var det slut på semester för denna gång. Fast jag jobbar iofs bara i två veckor, sedan ska jag ha en vecka ledigt till.
I helgen har jag gjort dessa LOs








vänster sida

höger sida


vänster sida


höger sida

2 kort som jag sålt till en kompis :-)





I fredags var sambo och jag ute och åt. Blev hamburgare på Bulls. Sedan glass på Cafe Rotundan


Igår var vi och såg på avslutningsförställningen på gatuteaterfestivalen. Tjejerna från Australien började. Efter strul med mikrofonen fick vi även se en rolig föreställning med Johan Wellton. Det var inte slut förren närmare 24. Så så var den dagen över

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Visst är det trist att veckorna går så fort när man har semester! Det låter rätt lagom att jobba två veckor och sedan vara ledig igen.



kram annika


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback