17 aug

Ja då har man jobbat två veckor och en sista semestervecka startar. Känns riktigt skönt tycker jag.
Idag har jag pysslat, gjort en massa ATC till olika swappar. Så ni får inte se dem än :-)

I går var det riktigt skönt här, gick en sväng på stan. Tittade bla lite på Beachvollyboll som de spelade mitt inne på Stora Torg.

Annars sträcker sig mitt OS tittande till Olssons studie. Tycker det summerar det intressantaste som hänt under dagen ;-)

Såg bil 243 i går. 244 finns på en buss så jag får väl ställa mej på bussterminalen ;-)

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Njut nu av den här extra semesterveckan!!!

kram Annika

Postat av: M i n d i

Åh har du fortfarande semester... så skönt. :)

Vilket fint väder ni verkade ha haft i går... här regnade det non stop. :(



Stor kram

M I N D I

2008-08-18 @ 16:37:18
URL: http://mindidagar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback