12 aug, jobb jobb jobb

Ja så var allvaret igång igen. Nu är även lärarna på plats och vi sliter med våra lokaler och har olika genomgångar av div. Idag har vi varit och skapat på Komtek, teknik verkstad. Vi ska dit i höst med alla elever i år 3-5 och idag har vi själva fått pröva på det eleverna ska göra då. Det var inte det lättaste ska jag säga.
Har lyckats prata mej till barnfri tid även i morgon så då ska vi sätta oss ner och strukturera upp verksamheten på fritids.
Somnar gott gör jag men fortsätter jobba i drömmarna så jag är inte riktigt utvilad när jag vaknar fast jag kommer i säng tidigt :-(



Ett kort som nog är framme i Norrköping nu. Grattis min vän :-)



Kommentarer
Postat av: Paula

Vilket härligt kort Annmari!!! Snygga färger ihop.



Jobbigt när det är så mycket på jobbet så att man inte kan släppa taget ens om nätterna.



Kram

Paula

Postat av: MiaPuh

Tjenare!

Läckert kort du gjort :)

Hoppas allt är bra

kramis MP

2008-08-14 @ 01:12:18
URL: http://www.miapuh.blogspot.com/
Postat av: M i n d i

Vilka fina kort du gör!!!!



Kram kram

M I N D I

2008-08-14 @ 12:57:59
URL: http://mindidagar.blogspot.com/
Postat av: Sanna i Norrköping

Tack för fint kort! :)

2008-08-15 @ 12:57:03
Postat av: Eva

Hej

Så skoj att se allt du gjort sen sist , de måste spruta ideer ur de.

Hoppas allt är bra på skolan.

Eva.

2008-08-15 @ 23:17:56
URL: http://evaihalmstad.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback