6 april

Ja nu har denna dag också nästan gått. Vart tar tiden vägen igentligen? Ja inte vet jag.
Idag har jag tvättat som vanligt. Har fått undan det mesta den här gången. Måste ju se till att allt är rent tills på lördag. Det ska bli såååå skönt at få lite semester. Vädret verkar just nu vara helt okej där nere, med sol och runt 17-20 grader.

Har hållt på med min ekonomi ett bra tag idag, men nu tror jag jag har det mesta under kontroll.

Har även pulat lite med beställningskortet. Har skickat present till min systerdotter som fyller år i morgon precis som jag. Men jag tänker inte visa kortet förren i morgon, kanske hon är här och tittar.

Istället visar jag kortet jag gjorde till min kollega igår
image974
Damen sitter på 3-d kuddar

Kommentarer
Postat av: Cina

Grattis kära vännen!! Nu hoppas jag att du får en härlig dag och att solen fullkomligt vräker ner och värmer dig på din semester :)
*massor av kramar*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback