27 april

Nu är min lilla dotter påväg mot Wien tillsammans med Stråkensemblen. Ojojoj, ska hon kara sig utan oss. Hålla ordning på både passa, kamera, pengar osv. Jo det går nog bra får vi hoppas. Men jag hade gärna följt med.

image1015


Igår var det stor scrappträff på Kattegattskolan här istan. Hade inte det minsta lust när jag åkte dit men fick i alla fall 3st LOs och ett kort klara. Har även nästan en LOs till klar, ska bara på lite glitterlim också.
En av tävlingarna var att inspireras av ett Arla mjölkpaket. Där kom jag på 2:a plats med detta kort :-)
image1016

I den andra tävlingen jag var med i, en skisstävling vann jag också ett pris som lottades ut. Blev faktiskt mycket nöjd med denna när jag väl kom på att jag skulle ha gulddetaljer på den.
image1017

Här är de andra 2 LOsarna jag gjorde
image1018

image1019






Kommentarer
Postat av: Cina

Men GRATTIS till dina vinster, vad KUL :)
Och du var ju duktig och arbetade hårt trots att du inte kände för att gå dit. Och jag tror att Dottern klarar sig bra utan mamma. Det är nog mer Mamma som inte klarar sig utan dottern *fniss*
*kramar*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback