21 april - sjuk

Fick bli hemma idag. Har för ont i hals och öra för att gå iväg och jobba.
Slötittar på tv.

Här kommer lite matbilder från Mallorca

2 bilder från min lilla Tapas restaurang. Det finns så mycket att välja på så man vet nästan inte vad man ska beställa. Har köpt med mej små paprikor hem så jag ska kunna göra en sådan rätt.
image990

image991

Frukten som var billig nu var apelsiner, ananas och jordgubbar. Detta räcker gott till en lunch på balkongen.

image992

Detta var inte heller fel. Grillad tonfisk med räk och sparris sås, stekat grönsaker. Mums
image993

Självklart måste jag äta lammkotletter också
image994

Sista middagen beställde vi paella. Det var så mycket att det nästan såg ut som en portion när jag var färdig. Men fotot visar tallriken som den serverades.
image995


V i har också druckit gott
Sangria blev det några gånger
image996

Sangria, glass och min ljudbok på en bar vid stranden :-)
image997

Oj ännu mer sangria + glass till lunch. Bra för min krassliga hals ;-)
image998

Men det fanns annat också. Han med både denna tequila sunrise, pina colada, irish coffe. Säkert var det något mer som slank ner. Måste ju tänka på vätskebalansen ;-)
image999

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback