Lördagkväll

Hade igentligen tänkt ägna helgen år cybercrop på Hobbyhuset men så har det inte blivit. Har istället varit på Halmiafemman och kollat på våra båda klasser i år 5 som har spelat fotboll. Hade bara tänkt titta på en match per klass, men det var så skoj och spännade att jag såg alla tre matcherna med den ena klassen. Dom gick dessutom vidare till i morgon också. Så då får jag väl åka dit med ;-) Sedan kastade jag mej iväg för att hinna besöka Bondens egen marknad, som vi har här istan några gånger per år. Köpte goda chips och lite frukt och grönt. Sedan var det dags att springa upp i tvättstugan nästan 1,5 efter tillåten starttid. Så så mycket tvättat blev det inte idag. Därefter kastade jag mej iväg til Hemköp och köpte middag till sonen och mej. Potatissallad och rostbiff.
Sedan kan jag tala om att jag var helt slut. Så det har blivit slappning framför tv´n istället för pyssel.
Fast jag fortsatte att sortera mina band som jag börjat med i veckan

image744


Pratade med syrran lite också . Hennes dator har pajat igen så jag kan inte få några foton på det nya lilla underverket än tyvärr.


*****************************************

image745
107 igår och 108 idag :-)

****************************************
image746
Ett bidrag till en skisstävling hos Hobbyhuset. Vann tyvärr inte :-(

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja det var ju inte lite band du hade att sortera :-D
Heja heja.
Kram

2007-09-09 @ 11:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback