Ingen mässa :-(

Idag var det igentligen meningen att jag skulle vara på mässa i Göteborg, men så blev det inte :-( Redan i torsdagskväll när jag var på scrappträff började näsan rinna, men mer var det inte. På fredagen vaknade jag och mådde så där. Men eftersom jag skulle öppna fritids var det bara att traska dit. På em skulle jag dessutom ha vikarie så jag kände att jag inte kunde gå hem. Men jag stannade bara tills hon kommit sedan gick jag hem och la mej. Sov nästan resten av dagen och natten.
Vaknde vi 7 i morse med världens hosta. Så det var likabra att stanna hemma. Ska ju på konsert med Robert Broberg i morgon och vill vara något så när pigg till dess. Fick tröstshoppa lite på nätet istället. Nya twinkels, några bubbar, julpapper och några dies, + lite mer ;-)
Skulle varit ute och shoppat kläder med dottern igår, som givetvis blev besviken. Så idag masade jag mej in till Stadium för att i alla fall köpa henne en ny regnjacka. Resten får allt vänta, orkar deffinitivt inte gå mellan en massa butiker med en unge som inget duger till, när jag är sjuk.
image752
Det blåste väldiga vindar här så de hade tom fått skjuta upp starten på Solheims cup i morse. Spelet visas på storbildskärm på torget.
image753
Den folkfest man räknat med regnade bort igår och blåste bort idag. Men stan är ändå full av åskådare, man räknar med ca 30 000 extra per dag under dessa dagar.

image754
Sönderblåst träd på min gård.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback