måndag 26/10

Ja då var det måndag igen. Den här veckan har vi höstlov här, men jag jobbar på som vanligt. Har fart omkring som ett torrt skinn idag kring våra datorer. Fast jag han frostat av frysen också.
På måndagar sjunger jag också i kör. Det är så skoj, man får tänka på något helt annat i 1,5 timme, sedan cyklar man nynnandes där ifrån.

Känner nog av omställningen till vintertid, är dötrött nu. Så jag ska bara kolla mailen ch göra mina drag på spelsidorna, sedan kryper jag till kojs.

image791
Men först tänder jag ett ljus för min väns pappa som begravdes idag.

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej gumman!
Låter som om du hade det trevligt igår.
Beklagar din pappas förlust.
Det var ett vackert ljus!
Kram Karin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback