Lördag igen

Ja vad har jag då gjort denna veckan?
Hm.
Mina arbetskamrater blev glada och snopna över mitt generörsitet i veckan. Så det var bara några små provapå kuvert som jag slängde igår.
I måndags var vi på utvecklingssamtal med dottern. Ja inte var det mycket till utveckling inte. Alla lärare är nya detta år och ingen blickade framåt, utan man måste lära känna eleverna först. Hela 7:an åt skogen alltså. Men hon verkar jobba på och klarar sig bra. Klasskamraterna tar tillvara på hennes kunskap. Kul.
I torsdags var jag på scrappträff och påbörjade 2 st LOs. Det är hopplöst med texter, så de ligger vilande tills rubrikerna kommer på plats.
Igår började jag 6.30 och startade dagen med en d¨ålig frukost då mjölken var slut :-( Var sen på utflykt med en 5:a hela fm. Kallt var det. Tur att det inte blåste också.
Idag har jag varit på stan med sonen och shoppat höstjacka åt honom. Tog bara 15 min, annat än med dottern det ;-) Var en sväng till vår Panduroåterförsäljare men de hade inget hemma av det jag ville ha. Så en lite beställning blev det istället. Köpte även en liten söt grisstämpel hos Brunsons.
Har dessutom hunnit göra 3 julkort till.
image786

image787

image788
Här har jag använt ett pulver som jag köpte på scrappträffen förra veckan. Man spraya på pulvret blandat med vatten på sin "duttade" bakgrund. Stämplade lite snöflingor med watermarkdyna och målade över med blått pulver.

Ikväll var sambon och jag och lyssnade på Magnus Betnér i ett slutsålt Halmstad Teater, 900 pers. Betnér är skarp som bara den i sitt resonemang och det klappades, visslade och hojtades friskt under de ca 105 min som det hela höll på.
image789

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback