25 nov

Wäääää
Min dator har pajat. Igår när dottern satt där hände något och hon försökte lösa det själv :-( Nu är den totalt väck. Systemåterställning men inte ens det gick med skivan. Så nu måste jag vänta på att få den hämtad. Det värsta är ju alla mina foton som jag inte bränt ner än. Har allt tom april, sedan har jag framkallat en hel del maj-aug, men resten. Och alla mina Rollingstonesbilder som jag inte hunnit fixa än. Som tur är finns ju en del bilder är i bloggen. Sedan är det ju alla mail och länkar. Så när jag får vår retroaktiva lön i dec ska jag köpa en extern hårddisk!

Några bilder lär det dröja med här nu alltså. Tur att jag har nära till jobbet och datorn i alla fall. Men kvällarna i vecka är späckade så det blir bara att hinna läsa mailen här på jobbet. Hoppas att de hämtar min dator snart coh att jag får hem den igen lika snabbt :-)

Kommentarer
Postat av: Witch

Hallåååå nu får du komma tillbaks kära AM !!! Vi saknar dig !
*kramar om*

Postat av: netha

Vart tusan skickade du datorn, till Kuala Lumpur eller?
Kom tillbaka nu!!!!! Pronto!!!!!!!

2007-12-04 @ 08:35:53
URL: http://nethas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback