13 november

Oj vad kul jag hade i helgen. Var i Jönköping och träffade några av mina nätvänner. Man kommer och går i olika listor, men en del hänger kvar fast man lämnar listorna. Undrar hur många olika listor jag varit med på igentligen???? Det underbara är att man lärt känna varandra så bra under en massa år så när man träffas för första gången så är det inte ett dugg konstigt. Ja mycket skratt blev det i alla fall. Tack alla underbara vänner :-)

Sedan kom man tillbaka hem och var inne i vardagen lika fort igen. Till helgen ska vi ha scrappträff på min skola. Får nog bli lite tändsticksaskar gjorda då tror jag.

67200-812
Kort till pappa på farsdag

Kommentarer
Postat av: netha

Ja vi hade kuligt, och det är alltid lika kuligt att träffa dig och man mår såå fint av att skratta och busa tillsammans.
Massor med kramar

Postat av: L8

Ha en bra dag du med:-D

Kram L8 Glasögat Persson

2007-11-14 @ 21:32:21
Postat av: Paula

Ja, oj så skoj!!! Kommer leva länge på denna träff.

Kram
Paula

2007-11-14 @ 22:18:36
URL: http://litepaula.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback