Scrappat

Som vanligt har denna veckan gått i en rasande fart. I måndags hade vi konsert med vår kommunkör. Det var de närmast sörjande som kom för att lyssna.
I tisdags var jag på 50-årsuppvaktning. Hon fick detta kort. På onsdagen var jag lite trött av någon konstig anledning ;-)
image525

Men sedan var jag redo igen. Scrappade någon varje dag torsd-lörd.
I helgen var det 
Utmaningsrally.  Han att delta i 3 LO tävlingar och en korttävling
image526
Inte alls min vanliga stil, men den är scrapliftad.

image528
Fri tolkning efter en skiss
image529
Färgutmaning svart-gul-orange

image530
Morsdagskort

Lite mer jag gjort
image531
image532

Har hunnit vara en sväng till medelstidsbyn igen. Den här gången följde dottern med
image533

image534

Var till Norre Katts park också och fotade lite
image535

image536

Här även haft skolans videokamera hemma för att lära mej. Ska filma på tisdag när vi besök medeltidsbyn. Har t.o.m. gjort en liten filmsnutt av det jag filmade, men jag vet tyvärr inte hur jag ska kunna visa den här.

Kommentarer
Postat av: Ofelia

Wow. Höll på med scrapping ett tag, men jag gav upp när jag insåg att jag aldrig skulle kunna åstadkomma lika fina saker som tex du gjort här ovan... ;)

Postat av: Jaana

Lika kreativ so alltid ! Mycket snyggt !
Kram !

2007-05-21 @ 12:18:29
Postat av: Paula

Åh, AnnMari, jag bara fullkomligt ÄLSKAR din rosa LO om kompisar. Helt underbar!!!! Resten är också supersnyggt men den var verkligen Paula-stil =).
Men du är så duktig. Jag vill också nämna att din namnskylt från ditt förra inlägg är supersnygg!!!!
Kram
Paula

2007-05-21 @ 20:26:01
Postat av: AnnikaS

Vad mycket fint du gjort AM, min favorit blev lixom Paulas den rosa med kompisar!
Så härligt att du fick med dig dottern ut till medeltidsbyn, blev ett gäng härliga kort tagna oxå ser jag.
kram Annika

2007-05-26 @ 09:38:04
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback