Stadsbesök

Idag cyklade dottern och jag in till stan. Har ett rabatthäfte som går ut nästa vecka så det gäller at passa på. Det blev byxor, linnen och en bh till dottern. Själv köpte jag mej ett par byxor. Passade även på att köpa ett par örhängen till dottern som tog hål i öronen förra helgen. Blev även ett besök på Brunsons. Köpte några papper och en ask med små gem.
image450
Innan vi åkte hem så käkade vi varsin räkmacka på Åhlens. Mumsigt

Eftermiddagen ägnade jag åt att scanna in det jag vill spara i en massa stämpel och scraptidningar. La även ut en del till försäljning på Tradera.
http://www.tradera.com/auktioner/Läsaren
image451
Ikväll lagade dottern kycklingwook. Det var gott. Resten av kvällen satt vi liksom många andra och tittatde på Melodifestivalen. För en gångs skull var det faktiskt rätt låt som vann. The Ark. Men jag tycker nog att Sverige borde ha många fler bättre låtar än de som varit med i deltävlingarna.

Kommentarer
Postat av: CarinaG

Åhhh RÄKMACKA, va hungrig jag blir, mums!!!
Kram /Carina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback