Mer pyssel

Något mer till cybercropen på Scrappiz blev det inte. Men en dubell LO inspirerad av en Fyverkeri av Helene Larsson ( Finns att beskåda i januarinumret av Scrapbooking m.m för övrigt ett suverän tidning på svenska) blev det istället.
67200-447

67200-446

Har även knåpat ihop 4 st atc idag, 3 av dom får ni se här. Den 4:e är til mitt byte med min nätvän.
67200-446

Någon som vill byta, hojta till i så fall.

Har även skissat upp en dubell LO och plockat ihop papper. Nu måste jag bara hitta biljetten som jag tänkte skulle vara med. Ev försöka hitta några foton på nätet till den också.

Idag har faktiskt solen synts här i Halmstad. Hoppas ni andra också fått se den en stund. Runt 5 grader har vi haft. Hoppas att våren är på ingång nu.

Kommentarer
Postat av: Cina

Förrutom att jag vill säga att du har gjort jättefina grejer i helgen så vill jag även säga DATTEN - du har blivit utmanad i min blogg kära AM :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback