Äntligen

Idag har det varit en underbar dag. Tempraturen har raskt klivit uppåt. Måste ha varit över 10 grader.

Igår gjorde jag ett hastigt beslut och anmälde mej till Brunsons påskkortskurs. 10 st var vi som försökte göra lite kort. Tur man var lite van så man kunde kasta sig över grejerna direkt. image462Först gjorde vi alla ett nästan lika dant kort. Det blev jag inte så nöjd med. Men sedan var dte fritt fram att skapa på. Passade på att stämpla upp några motiv extra. Nästa gång ska jag ta med mej egna vita papper att stämpla på. Saknade alla mina stämpeldynor. Tyckte inte jag hittade någon som passade av de som fanns att låna.
image463

Kommentarer
Postat av: kaad4802

Vilka fina kort, och söta kaniner =) Sitter själv och funderar på om jag ska sätta igång med påskkorten, det är väl dags snart.

Postat av: Lotta

Kul idé med banden på sidan av korten!

Kram L8

2007-03-30 @ 21:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback