Vaaaarmt

Detta är ju inte klokt. Nästan 30 grader flera dagar i rad nu. Och en jobbig värmer. Jag som alltid har älskat sol och värme tycker detta är ooooolidligt. Har suttit en stund under ett äppelträd på gården och läst. Nu är det mest mulet men en tryckande hetta.

Igår var vi i Malmö för att fira lillkusinen som fyllt 2 år. Rasmus och jag gick en stund på stan. Hur kul är det att gå med en 17-åring på stan! image572
Ja vi fikade i alla fall efter mycket ältande om vad och vart.

Min svägerska och man har köpt ett sommarhus utanför Malmö. när man gick ner till havet så gick Öresundsbron där.
image573Mysigt område, tog ca 30 min med buss in till stationen. Men den busschauffören måste ha köpt sitt körkort på E-bay, Blocket eller liknande för det var inte klokt vad dåligt han körde. Bussen hoppade fram nästan hela tiden. Hållplatserna upptäckte han försent varje gång för att kunna stanna till lite smidigt. Nej här blev det tvärbromsningar varje gång.

Såg bil 83-88 på vår tur till Malmö, synd bara att jag inte kommit dit än. Men jag fick bil 080 och 081 tillsist.

Skulle besökt Stämpelaffären men de hade stängt denna lördag. Grymt, jag som skulle köpa en massa dynor. Fick shoppa på Panduro istället.

På tal om att shoppa så gjorde jag det i fredags. Var inne för att handla lite kläder, kom hem med ett par byxor, ett par shorts, 2 linnen, t-shirts, tunikor och underkläder så nu har jag nästan allt för sommaren. :-)

Tillsist ett kort påmina fina barn
image574

Kommentarer
Postat av: Annika E

Jadu, värmen kan bli för mycket den med... Fina kort på fina barn! Kramis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback