Slut på festivalen

Ja då var den slut för denna gång. Hade tänkt åkt in och sett när alla båtarna gav sig iväg men en stund innan så började det att regna igen så jag stannade hemma. Ja helt slut är det ju inte eftersom Götheborg ligger kvar tills på tisdagmorgon. Blev ju så när de var försenade hit. Tror jag ska försöka komma iväg och se när hon ger sig av, om det nu inte regnar då med :-(
Annars har jag pysslat lite med mina auktioner idag. Har också förberätt en del kit tills i morgon då jag ska hem till en kollega och scrappar.

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Du har då sysselsatt dig en hel del sedan jag var inne och kollade din blogg senast! Massor av fina kort har du tagit och en hel den layouter som jag inte sett tidigare.
Hoppas att regnet gett med sig så vi får lite fint semesterväder!
kram Annika


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback