Scrappat

Igår fick jag 2 LOs gjorda +ett krya på dig kort. Dessutom kom en scrappkompis hem och la beslag på mina stämplar, så nu har hon att göra ett tag igen.
image690
image691

På kvällen slötittade jag på Pirates of Caribien, nr 1. Jo jag har faktiskt inte sett den innan. Sedan sov jag till kl 10 idag. Ja har man semester så har man.
Idag har jag varit lite rastlös så jag åkte in till stan en sväng. Blev en tröja på rea för 80 kr, 2 papper, två med sand och 2 med himmel. Dessutom så blev det ett clearalfabet också, det får jag skylla min scrappkompis för ;-). Bara 155 kr (-10% som jag har där) och dessutom innehöll det både å, ä och ö. Kom från Fiskars. Hade även funnits med bebismotiv men de var slut.
En mjukglass var inte heller fel där jag gick och strosade. Efter att ha varit på systemet och fyllt på åkte jag hem. Hade fått mail om att Pixdiscount nu hittat mina foton på Hemköp. Ja då fick man ju traska dit och försöka få ut dom. Tur att man är igenkänd där. Så nu har jag suttit och skrivit datum på alla fotona.
Barnen är på bio med farmor och farfar och tittar på nya Harry Potter filmen. Tyvärr regnar det och inte är sambon intresserad av att gå ut en sväng. Får väl sitta och vänta in att mina akutioner ska ta slut så jag får in lite nya scrappengar till mässan i september

Tillsist ett kort som en listvän fick i veckan när hon fyllde år.
image692

Kommentarer
Postat av: Nessaja

gjorde jag dej så sugen på nya stämplar hihi...gillar spelkorten å trådrullarna,,,,tack för igår
P.s nä..år inte det längrad.d.s


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback