en semesterfredag

Ja vad gör man då. Jo vaknade av att solen! sken in på mej. Men säg den lycka som vara länge, efter 2 timmar hade vi åska och regn :-(  Gick till jobbet och registrerade lite böcker i ett par timmar. Nu har jag snart två semesterdagar mindre att ta ut i alla fall. Har nu haft 4 av mina 6 veckors ledighet och inte en dag på stranden. Har väl knappt varit någon heldag utan regn heller.

Gick och handlade lite mat. Sedan har jag försökt att plocka ordning lite runt min dator. Slängt upp några auktioner på Tradera. Min scrappkompis ringde och talade om att nu hade hon minsann anmält sig till scrappträffen i Växjö i höst. Jaja vi får väl se om jag hänger på.
På min maillista lyser alla min sin frånvaro, det är klart nu när jag har tid att sitta här :-(
Lagade lite samskig mat, potatissallad med roccula, sockerärtor och körsbärstomater + grillad lax. Verkades uppskattas av hela familjen för en gångs skull. Har en rätt kräsen familj vad gäller mat.

Ett foto får jag väl bjuda på idag med. Blir på denna fina regnbåge jag hade utanför fönstret ikväll

image693

Kommentarer
Postat av: Syster

Jag vill också smaka på din samskiga mat ;o)
Själv ska jag upp kl 04.45 imorgon då min käre måg och jag ska stå på loppis i morron.
Hej hopp gummisno.............

2007-07-27 @ 22:39:15
Postat av: AnnikaS

Vilket härligt foto, du har verkligen lyckats fånga regnbågen. Det är verkligen ovanligt tyst på listan och det måste ju vara lite trist när du verkligen har tid att maila. Själv var jag i Borås en tur igår och shoppade lite hos magnolia och på lagerhaus.
Jag hoppas för oss alla att solen snart visar sig så att vi får riktigt sommarväder på vår semester!
kram Annika

Postat av: netha

Massor med kramisar till dig i regnet, här kommer det skur på skurpå skur, sååå trist nu tycker jag. Börjar faktiskt tröttna på´t.

2007-07-28 @ 18:33:56
URL: http://nethas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback