En dag på stan

har jag haft idag med dottern. Började att åka till järnvägsstationen och hämtade ut biljetterna till norrköping. Såg 092 på väg dit.  Åkte sen in till stan. Köpte bla fotokartong, för att stämpla på. Det skillde 10 kr från vån 1, Bokia till vån 2 Clas Ohlsson, exakt samma märke. Inne på Clas Ohlsson gjorde jag ett inpulsköp och köpte mej en bärbar cd-spelare. Tänkte ha på tåget och lyssna på alla mina cd-böcker jag glömmer att avboka ;-)
Var även inne på Brunssons och köpte 2 nya distressflaskor. Dottern köpte papper och brads.
Men anledningen att vi åkte till stan var att vi skulle gå på Tairesturang. Mumsigt är det, men det är bara dottern och jag som gillar den maten i familjen. Fick inte ta med blixt för dottern så kortet är lite suddigt.
image623

Han med ettt besök i nästa bokhandel också, dottern handlade lite smått och gott. Innan vi åkte hem var vi i vår regionala köttaffär och köpte lammbitar. Sedan blev det samrigt dillkött till middag. det är ju såååå gott med dillsåsen men en aning vinäger i. Tyvärr verkade inte resten av familjen vara i lika extas som jag ;-)

På em vet jag inte vad jag gjort igentligen, jo stämplat upp lite motiv till en scrappvän i nöd i mörka småland.
Började på en LO innan vi stack men den ligger lika oklar den som när vi åkte. Ska bara dit en rubrik och någon text. Men det är alltid det som är det svåraste tycker jag

Men nu väntar snart Anders på mej så jag får sjunga lite ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback