Stormen Per och LO

Så var det då dags igen. Orkan varning i hela södra Sverige.

67200-389
igår middagstid

67200-393
Idag runt 13.30

Jag gick en sväng ner till Nissan för att se hur det såg ut. När jag var nere runt 13.30 tiden så hade vattnet börjat komma upp över kanten vid Österskans bron.

67200-394 67200-395

Det blåste rejält och några gånger kom man inte ens framåt utan var tvungen att stå still till vinden avtog i styrka innan man kunde gå vidare.

67200-39167200-392

Rasmus token gick i shorts, inte får lite orkanvarning honom att ta på byxor inte  ;-)

Här kommer en LO jag gjorde i helgen
67200-390

Har fortfarande inte fått helt ordning på mitt datapaket. Nu är det skrivaren som inte är okej. Jag som skulle skriva en massa grejer till mina LOs :-( Blir som en skugga ca 10 cm ner på det jag skriver, inte alls bra. Men jag orkade inte ta tag i det idag så det får bli i veckan istället.

 


Kommentarer
Postat av: netha

Sicken tok, eller han kanske säger som sonen, är man en viking då klarar man allt, t o m att gå i shorts vintertid. :-)
Jadu och nu skall det komma ytterligare en storm utmed kusten på torsdag, undrar hur detta skall sluta.
Fin Lo, jag gillar dessa pappaer.
kramis

Postat av: AnnikaE

Shorts!! Är han inte riktigt klok! Huga vad kallt! :-D Fin LO! Hoppas du får till skrivaren. Kramis!

2007-01-15 @ 22:25:03
URL: http://www.mammelooni.blogspot.com
Postat av: AnnikaS

Shorts, jag skulle frysa ihjäl! *fniss*
Hoppas att du får ordning på skrivaren snart.
kram på dig
Annika

2007-01-17 @ 18:51:49
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback