Lite nytt

Äntligen var det lite ljust ute så jag fick lust att pyssla. Har gjort 2 st LOs i helgen, ett kort och 4 st atc
67200-412
Denna satt jag och stirrade och vred på  ett bra tag innan den blev klar.
67200-414
Blev riktigt nöjd med dessa
67200-410
Kortet fick svärfar igår

Har fått iväg en swap, ska bli kul att få hem en massa olika saker snart. Alla mina auktioner tog slut idag och jag har hållt på att skicka inbetalningsmail till alla köpare ikväll. Måste få in lite pengar så jag kan köpa mej ett eller två QK-alfabeten som de ska sluta sälja den siste februari. Vill ha både Katie och Marisa.

I fredags köpte vår rektor tårta till oss. Vi fick smaka den goda Halmstatårtan. Visst ser den läcker ut.
67200-413

Har nu äntligen kunnat beställa en specialgjord almanacka. http://www.personligalmanacka.se/  Han har ju haft paus hur länge som helst nu. Har även betalt den så  nu är det bara att vänta.

Tittade på melodifestivalen igår. Prickade in 4 av 5 som gick vidare i första omgången. Var ju riktigt svängiga låtar de flesta av dom. Tyckte nog att The Ark var bäst, men det var synd att inte Lustans Lakejer gick vidare. Cosmo 4 tror jag skulle ha en chans utrikes(även om jag inte gillar dom), var lite sådana rytmer i låten tyckte jag.

Nu är det bara en vecka kvar tills vi har sportlov här. Ska vara ledig en dag för att följa med sonen till hudläkaren.

Kommentarer
Postat av: Lotta

WOW vad mumsig tårtan ser ut. Blir riktigt sugen :-)

Vilka härliga LOn du fått till den här gången. Mycket nice!

Kram L8

2007-02-13 @ 11:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback