Blä för snö

Idag när jag vaknade var snön här igen :-( Jag vill ju ha vår nu
Var med sonen hos hudläkaren igen. Tror vi fick 2-3 min ungefär. Det resulterade i medicin för nästan 500 kr, som dessutom ska hämtas ut en gång till innan han ska på återbesök. När vi varit där så gick vi en sväng på stan. Köpte lite kuvert och ett par flaskor vin. Var till vår köttaffär och köpte grytbitar. Vilken himla skillnad på dessa och ihop plockat krafs hos andra. Så ikväll blev det kalopps.
Var sedan och åt lunch. Har olika rabattkort med ät 2 betala för 1. Försökte få med honom till någon asianfood men det gick inte så det blev pizza istället. Faktiskt riktigt god.

67200-432
Ett kort till min listvän som fyller år idag. Grattis

Igår gick eller cyklade jag förbi stället där 064 brukar stå, men icke sa nicke. Så typiskt idag så såg vi både 065 och 066. Jag får pröva i helgen och se om bilen är på plats då istället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback