Äntligen fredag

Nu börjar Penny Black swapen hitta fram, så här har ni mina bidrag
67200-433

Gjorde två till i samma veva:
Någon kanske vill byta till sig dom?
67200-435
67200-434

Blev ett himla oväder i onsdags. Det ven i hela lägenheten. Så mycket lät det inte ens under Gudrun. Så vinden måste ha legat på  från ett annat håll denna gång. Snön ligger tyvärr fortfarande kvar.
Nu har nästan sportlovet tagit slut. Dottern har en kompis här som  ska sova över och det fnittras för fullt.
Idag var också sista dagen för min kollega som ska få barn nästa vecka var det tänkt. Tror allt hon får en pojke. En listvän ska också ha barn, ev är hon där nu då vi inte hört av henne på mailen varken igår eller idag. Spännande värre alltså.
 Har påbörjat en LO idag igen. Denna gång är det bara själva texten kvar, ska försöka fixa det i morgon.
Håller annars på att gå igenom mina scrapp och korttidningar. Måste sälja av lite på Tradera. Har just nu en tävling på Creativepaperlistan om hur många tidningar jag har. Själv vet jag inte just nu.
Idag fick jag nästa nummer av den svenska scrapptidningen. Den får jag ta med mej i sängen ikväll ;-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka söta kort! Säljer du sådana?

Postat av: netha

Va fina de blev allihopa.
Ja jag undrar om det är nåt på gång minsan på bebisfronten. :-)
Hoppas allt är bra med dig.
Undrar så om du har lika många tidningar som stickersark. :-)
kramis

2007-02-24 @ 09:06:46
URL: http://nethas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback