8 dec

Skönt att ha sin gamla dator hemma igen. Har kopierat en massa filer idag. Men annars har jag känns mej lite halvlåg, inte lust med något. Bakat lite lussekatter i alla fall.
Har en massagestol till låns på jobbet en vecka så jag var och tog mej en omgång på fm. Första gången jag satt där hade jag nästan mer ont efter än innan, men ida var det skönt.

image820
Så här blev tavlan tillsist till min systerdotters barn

image821
och ett dopkort

image822
Min systerson fyller 17 år idag och han fick detta kort.

I morgon åker vi till Stockholm för att se på Bruce Springsteen :-) Ska bli skoj
Har nu även biljetter till sommarens konsert. Fick tag i dem igår på Ticnet, det var nog några biljetter som inte blev uthämtade kan jag tro.


Kommentarer
Postat av: sari

va fint!! Du blev en av vinnarna i PIF! Maila mig din adress så kommer detr lite gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback