26 dec - handladag :-)

Även denna dag har varit stillsam. Tittade på Ladys night och Videokväll med Luuk, inspelat bägge två, i morse.
image847
En julfrukost till det var inte helt fel. Detta kan jag leva länge på ;-)

Sedan gick jag till jobbet och tog mej en massagstund. Vi har en massagestol för test på jobbet, förhoppningsvis kommer vi att leasa den under nästa år.
resten av dagen har jag tillbringat framför datorn. Har gått igenom alla mina scrappaffärer jag har bland läkarna. Tänkte att det kanske fanns någon rolig rea någonstans. Hittade dock inte så många med rea.
Men det blev 11 st Promarker pennor hos
Jane  pch lite annat smått och gott hos Skaparlusten där det var rea. Har även letat efter billigaste Cuttlebugen. 599 kr har jag hittat den för. Bara jag får svar på vad frakten blir slår jag nog till :-)

image848
Så här fint är det på min anslagstavla som jag ser när jag tittar till höger just nu :-)
Visst är de duktiga mina pysselvänner!

 

Kommentarer
Postat av: Annika E

Jag tror jag kommer över till dig och mumsar julfrukost! Så smarrigt ut! :-) Kul med lite shopping med. Jag har faktiskt shoppat bara kläder och smink på sistone. Inte en pysselpryl så långt ögat når. Men jag pysslar ju inte heller så.... Ha det gott! Kramis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback