25 dec -slappardag

Ja ungarna börjar bli stora minsann. Igår var det jag som gick i säng först medans resten av familjen tittade på Ett päron-filmen. Sov till närmare halv tio idag, alltså jag, resten sov minsann längre.
Har blivit en tvdag, började med att titta på Idoljulfirandet. Dock hade jag spelat in 10 min för lite så jag fick inte se Andreas video. Sedan tjattrade jag med min syster i telefonen ver en timme. Först därefter satte jag på datorn. Kollade snabbt av mailen och gjorde mina drag på spelsidan. Alla verkar fira jul för det var bara ett fåtal mail i in boxen. Sonen var den som kom upp först! En timme senare stövlade dottern upp och vi tittade på inspelade Elf och åt skinkmacka.
Ett avbrott i tv-tittandet blev det sedan då jag kollade in cdon. Hittade både skivor och böcker jag vill ha, så det blir en större beställning än sonens julklapp.
Dags för mer tv. Denna gång var det den gamla Trollkarlen från OZ

Sedan var det dags för en liten paus från tv´n. Vet inte vad jag gjorde igentligen förutom att sitta vid datorn en stund. Jo jag brände ner en massa foton på skiva, så nu är det bara decembermånads bilder som inte är ner brända.

En ny omgång med julmat åts och därefter var det Singalong innan jag såg på Povel Ramel men det var inget kul. är så glad över att vi har en dvd så man kan titta när man är redo. dessutom slipper man all reklam :-)
Han med Allsång på Skansen också innan jag lämnade soffans sköna vrå.

image846
Mitt köksfönster med den fina stjärnan jag fått av en
pysselvän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback