24 dec

image843
Ja då har man klarat av denna dagen också.
Mat, Kalle Anka, tomte och sedan gröt. Allt tillsammans med svärisarna hemma hos oss. Ungarna nöjda och belåtna. Sonen sken upp rejält när han fick veta att han skulle få internet inkopplad till datorn i hans rum. Annars så var det bara hårda paket denna jul. Ja det ända mjuka var Miranda nalle som dottern och jag fick av våra egna små tomtar + en mirandanalle till mej från dottern som det stod "Värdens bästa mamma" på.
image844

Jag fick bla boken om Per Gessle, signerad, av sambon :-) Även Liza Marklunds senaste fick jag. Av sonen fick vi alla tre 150 kr var att handla på cdon för. En gemensam beställning ska göras nu när vi vet vilka skivor och böcker vi fått redan. Kanske det blir ett par Springsteen-skivor, måste ju ha några av dom på cd också så jag kan spela dem här inne vid datorn.

Har tittat på Karl-Bertil Jonssons jul och julavsnittet med Svensson, Svensson.
Så nu har lugnet lägrat sig och alla pysslar med sitt.

image845
Julens syskonbild

Kommentarer
Postat av: MiaPuh

GOD JUL & God fortsättning :)
Hoppas ni får en trevlig helg
kramis Mia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback