På G igen

Ja då har man klarat av två dagar på jobbet igen. Har faktiskt gått bra även om jag är helt slut på kvällarna. Få se om jag orkar hålla mej vaken hela Morden i Midsommer ikväll. Vädret har varit fint så idag var vi på utflykt mellan 11 och 15. Barnen lekte för fullt så det blev en skön stund i solen. Mycket att prata om då vi inte setts på 6 veckor.
I morgon kommer lärarna och vi ska ha en uppstartsdag. Ska dessutom få våra nya schema så man vet hur man ska jobba. Hoppas bara att vi kan få ha en bra verksamhet på fritids så det inte blir mest barnpassning. Beror ju helt på hur vårt schema ser ut.

image724
Inga nya alster att visa men en skojig blomma som min mamma fick på sin 70-års fest.

Kommentarer
Postat av: Karin

Men oj!
Vad fin den var. Sitter den lila/blå blomman på den rosa?
Kram Karin

Postat av: Laila

Åh va härligt att se den blommande. Har aldrig lyckats få till dom jag har haft så ordentligt... :-(

2007-08-16 @ 10:34:51
URL: http://tillklippt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback