Några LOs

Helgen har gått i pysslandes tecken. Har hunnit med 2 dubbel LOs 3 enkal och 3 kort, bla mitt första julkort.
Annars har jag väl inte gjort så mycket. Har snart lyssnat klart på en spännande cd-bok Levande begravd, av Peter James, mycket bra.
I går kändes det allt som lite höst när jag var ute på fm, men man kan väl inte vänta annat nu förstås.
Har hunnit shoppa lite, men bara lite, några papper till sonens konfirmationsfoton hos
Lajm, en för mej ny butik. De har fri frakt hela månaden så därför blev det bara det jag behövde ha denna gång ;-)
Har fått ett nyhetsbrev från Scrapperiet som talar om att på lördag kommer svenska dies att släppas till QK. Det som var ett aprilskämt har nu alltså blivit sanning, ska bli kul att se vad det kan vara för några.

image725

image727
vänster sida

image726
höger sida

image728
En sida till mitt blomalbum
image729
Ett kort av restbitar

image730
Första julkortet

image732
vänster sida
image733
höger sida

image734


Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Den här helgen var det din tur att ha inspiration ser jag. Massor av fint och kul att även du kommit igång med julkorten! Favoriterna blev nu är det sommarlov och projektarbete.
kram Annika

Postat av: Annelie

Wow vad mycket fint du har gjort! Kul att du haft inspiration, hoppas den håller i sig!! :)
Kram Annelie

2007-08-19 @ 21:44:05
URL: http://annelie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback