besök + Gatuteaterfestival

I veckan har jag haft besök av en barndomskompis. Kul. Vi har tjattrat mest hela dagarna och varit ute och gått på stan.
image707
Gjorde ett litet blomfynd på Myrorna. Allt detta för 17 kr.
Vi han också se en del av vår Gatuteaterfestival som varit i veckan.
image708
Bla Big Ass BBQ. Hade gärna sett på dom på kvällen också men det hade inte resten av familjen velat med tanke på middag.
image709
Ännu ett inslag var dessa varelser, Buffon´s Neddle.
De hade en grotesk parad och föreställning, stod det i programmet och det var det minsann.

Lyckades också få min kompis att göra ett bröllopskort till några väner som ska gifta sig. Hon designade och jag monterade. Blev riktigt bra. Hoppas nu hon försöker sig på lite fler kort.

På torsdag em var det dags att åka hem igen. Har varit himla kul att ha besök för det var ett tag sedan vi träffades. Direkt efter att tåget gått åkte jag på Make and takes, på Pysselården i Oskarström. Vi fick göra bokmärke, dekorera tändsticksask och göra en lite bebissko. Handlade lite också.

Jo jag har hunnit se 095,096,097 och 098 också :-)

Kommentarer
Postat av: lotta

Jag vill ju se skon ju...
Kram L8

2007-08-07 @ 21:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback