Slut på lovet

Ja för mej gör det igen skillnad för jag har jobbat hela veckan. Fast vi har haft det lugnare på fritids med inte så många barn. I onsdags åkte vi ut till Tylösand och grillade. Sedan gick vi längst Prins Bertils stig hemåt. Kom till Stenhuggeriet innan vi tog bussen. Ca 5 km gick vi nog. Såg flera vårtecken längs vår promenad.
image485
image486
Härligt!
Det blåste lite och havet stänkte upp vågor. Tycker det är så fasinerande, skulle kunna stå hur läne som helst och bara titta på när vågorna krossas mot stenarna.
image487

Mitt födelsedagfirande har fortsatt hela veckan med en massa fina kort och presenter som dykt in. Bla fick jag denna fina hemgjorda anteckningsbok av min nätvän Cina.
image488
Visst är den vacker!
Har pysslat en del också. Har gjort 4 kort och 2 st LOs. Korten får ni inte se än ;-)
image489

Nu har ju sommaren så sagteliga börjat komma. Satt ute på gården en stund i dag och läste.



Kommentarer
Postat av: L8

Vilka fina vårbilder du tagit :-)
Låter härligt med lugna dagar på jobbet.

Kram L8

2007-04-16 @ 17:00:30
Postat av: netha

Vad mycket fint du gjort vännen, jag har ju inte haft tid att gå omkring bland bloggarna på ett tag.
Och vilka underbara kort på våren, och jag är som du, jag älskar att stå eller sitta och se på havet.
Hoppas du har en bra dag i regnet får jag nog säga idag.
kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback