GLAD PÅSK

Jaha, då har vi hunnit fram till påskdagen redan.
I veckan som gick var jag på läger med en åk 4:a.  Cyklade ut till Gården Ön, ca 1,2 mil. Gick hur bra som helst. Såg bil 073 påvägen dit. Där ute fick vi bla pröva på bågskytte. Det är min pil som nästan är i mitten :-)
image474

 När vi  kom hem i torsdags var jag ganska trött. Det tar på krafterna att sova borta.
Långfredagen var vi hemma med en kompis på besök. Kul
På påskafton var jag på stan med dottern och inhandlade en nya vårjacka till henne. Eftersom jag fyllde år då hade jag sparat posten som kommit i fredags, så det vart lite kul öppning. Fick även Eldkvarns nya skiva av mina barn.
Försökte att ungarna var för stora för påskägg men det höll de absolut inte med, så de fick leta efter sina påskägg precis som vanligt.
image475
 På kvällen var vi hos svärisarna och åt mat.
Idag har jag pysslat. Gjort 3 kort och en LO. På kvällen åt vi påskmat med massa av ägg. Mums.
image476


Avsluta med lite grejer jag inte kunnat visat tidigare
image477
ATC- Påskmingel på Scraproom
image478
Ett kort till min systerdotter som fyller år samma dag som mej. Tyvärr har posten inte skött sig och delat ut detta i torsdags. Hoppas det kommer fram på tisdag.
image479

Kort till en nätvän som fyllde år i veckan som gått
image480image481
Gjorde påskkort med ungarna på fritids. Hade med dessa två kort som inspiration. Kycklingkortet är lila och inte alls rosa som scannern visade.


Kommentarer
Postat av: MiaPuh

Tjenare!
Wow, snygg pilträff :)
Fina kort.Vad är de för alfabete du använt på grattiskortet med PBnallen?
Nu skall jag sova en sväng
kramis o ha det bäst


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback