Val och pyssel

Så är det då valdag. Har stått och delat ut valsedlar i flera omgångar idag. Det är kul och de flesta är trevliga. Hade dock en karl som skrek "far åt helvete" åt oss och "försvinn" när vi riktade blicken mot honom :-( Han var då inte för en demokrati i alla fall. Har varit många som varit i vår vallokal i år. Ska bli spännande att se hur det går. Själv tror jag inte det blir definitivt klart förren förtidsrösterna är räknade. Vi får väl se om jag har rätt.

Har också en online vecka på Creativepaperlistan. Massa roliga tävlingar och utmaningar finns det. Gjorde 2 st LOs och 2 ATS igår, + ett julkort utanför tävlan. Har en LO till på G och idéer till ett par tävlingar till.
67200-266
Mosaik LO
67200-265
LO- skiss
67200-264
Julkort
67200-263
Collage ATC
67200-262
Baby bom ATC

Kommentarer
Postat av: Syster

Vad skådar mitt öga!! Jag tror du tog dom allra bästa korten på din syster

2006-09-19 @ 22:22:21
Postat av: netha

Va mycket fint du gjort minsann, min favorit blev vänner, men kortet på syster vad ju väldans fint. ;-)
kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback