söndag igen

Idag har jag pysslat lite. Har gjort några kort med mina nya stämplar från Penny Black
Har även provat att måla med Distress refillerna, det var helt okej tycker jag. Men de små twinklings färgerna vet jag inte om jag gillade. Tycker inte alls att det glittrar om dom :-(
67200-249
Har använt twinklings på paketet och månen. Det randiga pappret köpte jag också igår.
67200-250
Ett litet stilrenare julkort
67200-251
Ny blomstämpel som jag kanske lär mej använda.

67200-247
Dessa Penny Black stäämplar köpte jag.
67200-248
Alla mina småsaker. Men jag kom på att jag  glömde lägga dit de omonterade stämplarna.


Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Så du har hunnit pyssla idag, det var ju roligt att se. Så härligt det ser ut när du fotat allt du köpt, får se om inte jag kan fixa det imorgon och lägga i min blogg.

kram Annika

Postat av: netha

Va fint det blev, det du har pysslat ihop idag.
Skimrade och glänste inte Twinklingsen alls?
Men......det gör mina!
Din nya blomstämpel är ju jättefin och fint du har gjort.
Kramis netha

2006-09-03 @ 22:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback