sjuk :-(

Blä, nu har hösten kommit och med den sjukdommarna. I förrgår gick jag och la mej tidigt för jag var lite allmänt slö. Tänkte läsa lite, efter 30 min låg jag där hostig och snuvig bara huxflux.
Gårdagen gick hyfsat, var på väg att gå hem på em men så blev det inte. Kämpade med föräldramöte på sonens nya skola, trevligt.
 De hade gjort ett bildspel med alla eleverna där vi vuxna fick presentera oss när rätt barn kom fram. Ska nog bli bra på Da Vinci, som är en lite egen del på en gymnasieskola med egen rektor och 7-8 lärare. Mycket projketarbeten där man väver in många olika ämnen istället för att bara sitta och traggla med ett ämne i taget. Precis som man vill att det ska vara i skolan alltså.
När vi kom hem gick jag direkt isäng. Sedan sov jag till kl 7 när jag ringde och sjukanmälde mej. Ja sov och sov. Varvat med hostande, snytande, drickande och kissande. Fortsatte att sova och har sedan bara legat framför tv´n eller i sängen resten av dagen.
När man inte ens slår på datorn förren kl 14 är jag sjuk , och det var för att avboka ett möte i morgon.
Ingen pyssellust har jag heller, orkar inte ens :-(

Nu ska vi strax äta mat som snälla Findus gjort, fiskgratäng av något slag. Sedan blir det soffan igen.

host host


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback