mer pysslande

Idag har jag fortsatt med att göra grejer i cybercropen.
En färgtävling och en monokromatisk tävling har det blivit.
67200-276
Här skulle man bara använda orange, lila, gul och rosa. Ser tt den rosafärgen inte blev riktigt bra här.
67200-275
Mitt monokromatiska bidrag, bara grönt

Sedan har jag gjort 3 kort till vinnarna på Creativepaper :-) Fast de får vänta någon dag till på sina vinster.
Har fått iväg ett antal auktionsvinster, några swappar  och en RR. Hoppas nu posten gör sitt jobb.

Här kommer bilder på  gårdagens alster också.
67200-274
Skisstävling
67200-273
Kortskisstävling

Det är inte klokt med vädret här. Idag har vi haft 24,6 grader som mest. Men hallåå, det är höst nu. Fast som vi handskas med vår miljö är det ju inte konstigt att den får fnatt. Vi kommer väl bara att ha två årstider här om ett par år, sommar och vinter.


Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Vad mycket fint du gjort AM! Har du alltid pyssellust?!

Gillar allra mest ditt fina julkort. Hoppas så att jag ska hitta denna underbara stämpel på papperskraft i Partille på lördag.

kram Annika

Postat av: Cina

RÅSA-gult-orange, åhh man nästan kräks ju :D
Fast det var en fin LO och du är en snygging AM!!!
*kramar om*

2006-09-29 @ 06:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback